Οι τιμές των προϊόντων μπορούν να αλλάξουν σε οποιοδήποτε χρόνο, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση.

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

  1. Όλα τα καπέλα μας ζωγραφίζονται στο χέρι κατόπιν της παραγγελίας σας. Συνεπώς δεν είναι ετοιμοπαράδοτα. Ο χρόνος που απαιτείται για να ετοιμαστεί ένα καπέλο ποικίλει μεταξύ 3-5 ημερών, και σε ελάχιστες περιπτώσεις ,ειδικών παραγγελιών, 10 ημέρες. Συμπεριλαμβανομένης της ταχυμεταφοράς, η παραγγελία σας θα βρίσκεται στο χώρο σας εντός 12 εργάσιμων ημερών.
  2. Όλα μας τα καπέλα, αποστέλλονται σε ειδικά διαμορφωμένα κουτιά, τα οποία εξασφαλίζουν την ακεραιότητα κατά τη μεταφορά τους.
  3. Η αποστολή των προϊόντων γίνεται μέσω της εταιρείας courier.
  4. Ημέρες και ώρες παράδοσης κατόπιν συνεννόησης με το τοπικό κατάστημα. Σε κάθε περίπτωση θα σας δοθεί αριθμός αποστολής, έτσι, ώστε να παρακολουθείτε την πορεία του δέματός σας ηλεκτρονικά, ανά πάσα στιγμή.
  5. Συσκευασία Δώρου 3,00€
    Τσάντα καπελιέρα ή τσάντα πολλαπλών χρήσεων
  6. Το κόστος αποστολής είναι 5€ εντός Αττικής, για την υπόλοιπη Ελλάδα είναι 7€. Για αγορές άνω των 60 ευρώ τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές. Στη περίπτωση αυτή το δέμα θα παραμένει στο κατάστημα της περιοχής και ο πελάτης θα ενημερώνεται μέσω γραπτού μηνύματος για την παραλαβή του από το κατάστημα της περιοχής.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

  1. Με αντικαταβολή κατά την παράδοση, με επιπλέον χρέωση 1,50€.
  2. Μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Μετά το πέρας της κατάθεσής σας, παρακαλώ προωθήστε μας το αποδεικτικό με ένα mail στο info@all-about-hats.gr, έτσι ώστε να επισπευστεί η παραγγελία σας.

Οι διαθέσιμοι λογαριασμοί είναι:

ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK

IBAN:GR7602604790000380200319783

Όνομα δικαιούχου: ΣΤΕΦΑΝΑΚΗΣ Μ. – ΚΑΤΖΙΛΙΕΡΗΣ Δ. ΟΜΟΡΡΥΘΜΟΣ

  1. Σε περίπτωση ειδικής παραγγελίας το ποσό προκαταβάλλεται και επιστροφές δεν γίνονται δεκτές.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Τα καπέλα μας είναι όλα ζωγραφισμένα στο χέρι. Κάθε κομμάτι είναι μοναδικό. Για το λόγο αυτό ενδέχεται να υπάρχουν μικροδιαφορές από καπέλο σε καπέλο.

Αν κάποιο προϊόν σάς παραδοθεί κατεστραμμένο, παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα  μαζί μας. Θα σας ζητηθεί να μας αποστείλετε μία φωτογραφία του κατεστραμμένου προϊόντος και να περιγράψετε την κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, έτσι ώστε να προχωρήσουμε στην αντικατάσταση του με δωρεάν τα έξοδα αποστολής.

Προκειμένου να γίνει δεκτή η επιστροφή, το προϊόν θα πρέπει να μην έχει φορεθεί ή αλλοιωθεί η αρχική του κατάσταση σε καμία περίπτωση.

Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται δεκτή.

Επιστροφές ή αντικατάσταση, δεν γίνονται δεκτές σε περίπτωση ειδικών προσυμφωνημένων παραγγελιών.